Magamról.

Engem Kovács Tamásnak hívnak. A prohardver fórumán Kommy néven vagyok megtalálható.

Sopronban élek. Az iphone-ra való fejlesztéssel néhány hónapja foglalkozok tehát még csak ismerkedem vele.

Először még 2009 szeptemberében vettem meg az első Apple termékemet ami egy ipod Touch “3G” 8GB volt. Ekkor elkezdtem nézegetni a touch fájlrendszerét és ikonokat cserélgettem rengeteg mindent olvastam a kütyüvel kapcsolatban. Ekkor ötlött fel vennem az ötlet, higy létre kéne, hozni a PH Upper 2 iPhone-os változatát, néhány próbálkozás után feladtam főleg az egyetemi elfoglaltságok miatt. Mivel az utolsó félévben eléggé sűrü volt a program. Sajnos 1 tárgyan nem sikerült így az államvizsga eltolódott 1 félévvel. Ebben az 1 félévben kezdtem el az iPHUpper-t. Szerencsére az államvizsga is sikerült.

