Ma is dolgoztam egy kicsit a programon.

A bejelentkezésnél ha a billenytűzet aktív volt és ott nyomtuk meg a gombot amivel bejelentkezik eddig nem kaptunk visszajelzést a fejelentkezés folyamatáról, most már ekkor is látszódik a visszajelzés.

Ha a Mindet uppold! gombot megnyomjuk utána is kapunk visszajelzést a művelet folyamatben lévőségéről.

A verziószámot áltírtam a beta 4-nél elfelejtettem a főképernyőn átírni.

Végre rájöttem miért ugrál össze vissza az upok száma, most már egyhelyebn marad.

Egyenlőre nem tudom megoldani, hogyha a nyilra kattinva up-ol valaki egy hirdetés akkor is látszódjon a visszajelzés a folyamt közben , mert kiakad a program ha berakom a visszajelzést.

Eddig ezt nem írtam , de csak akkor van színnel visszajelzés a a nyillal UP-oljuk ahirdetést, ez amiatt van mert a régebbi verzióban ha több hirdetésed volt mint ami kifért a képernyőre és rányomtál a mindet uppold!-ra akkor ami nem volt látható azon nem láttad az up végeredméynét.

A szerkesztés-ből végzett UP, törlés műveletnél csak azok a műveletek jelennek meg amire van végeredmény. Törlésnél 2 végeredmény lehet, sikeres/sikertelen. UP-nál viszont 3 sikeres/sikertelen/ismeretlen, ismeretlen akkor jöhet létre, ha valahonnan máshonnan, bejelentkezel, vagy túl sokáig vn háttérben a program. Például ha 3 hirdetést választunk ki up-olásra akkor, ha mindegyik sikeres akkor csak a sikeres szöveget létjuk, ugyan ez van a többi állapottal, is viszont ha van sikeres és sikertelen is, akkor kiírja mindekettőt.

Ha valamelyik soron elhúzzuk az ujjunk (slide) akkor portré módban a törlés szöveg jön ki, landscape módban pedig a Hirdetés érvénytelenítése szöveg.

A keresésnél is változik landscape és porté mód között, Kulcsszó törlése és Törlés

A végére legyen itt egy kép amin látható, hogy a PH megbízhatósághoz hova kell ynomni, hogy érzékelje, ebben a verzióban negymértékben megnöveltem a méretét, mert szerintem eddig nehéz volt eltalálni (pont a néve volt a gomb), és az eddigi verziónak volt egy olyan hibája, hogyha szerkesztő módban voltunk akkor könnyen rányomhattunk a gombra mivel alálógott a pipás jelölőnek. Azért alkalmaztam ezt a megoldást, mert nem tudom mozgatni a gombot, nem úgy mint a szövegeket, mert ha elomozdítom a gombot akkor ott marad az eredeti helyén is. Ha valakinek van javaslata, hogy mekkkora legyen a megnyomható gomb szívesen fogadom.

Tesztelőknek az eddigi helyen elérhető, a legújabb beta.

